Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Ik vreesde al dat Brazilië meer in de beurt zou zijn. Laatste gok van de dag: Porto Alegre?

eeh… ja, Brazilie is inderdaad “meer in de beurt” :biggrin:

Rio de Janeiro?

Nopen. Niet Rio dit keer. Uit mijn hoofd gezegd (kan het nu even niet conrltroleren) lift het noordelijker

Belem !

En dat is dan wel goed.

Score:
rj1102 1
LineC 1

Paramaribo !

En da’s goed.

Score:
LineC 2
rj1102 1

Stanley

link

That’s quit correct my dear!

Score:
LineC 2
rj1102 2

Sofia !

… na hardhandig met het wegdek te hebben kennisgemaakt …

Ai ai, Sjos. Vallen en opstaan in het wielrennen (én voetballen ;)), het overkomt de besten ! Uitstel is geen afstel.
En die straatstenen … intussen ook van de schok hersteld ?

Nee uitstel is geen afstel …ennuh de straat is uiteindelijk helemaal voorzien van nieuwe riolering en opnieuw beklinkerd :smile:

Jeetje, ben je zo hard gevallen dat ze zelfs de riolering hebben moeten vervangen??? Dat moet dan best een klap geweest zijn :biggrin:

Sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid, gisteren erg druk en gisteravond eeh… me redelijk vol laten lopen, waardoor de wedstrijd steeds leuker begon te worden. (en daarna helaas weer een ontnuchterend stukje terug moeten fietsen in de kou, over een zandpad met twee vervelende heuvels en uiteraard zonder lantaarnpalen…)

Hoe dan ook: Sofia is goed… Hoofdstad van een voetbaldwerg die WEL naar het EK gaat…

Score:
LineC 3
rj1102 2

Stykkishólmur, IJsland

Knap… ben je daar geweest?

Score:
LineC 4
rj1102 2

Kom op RJ… je kunt het.

Seward, Alaska

Yep ! Alweer even geleden. Prachtig land. 'k Wil beslist nog eens terug !

Alaska Sealife Center in Seward, Alaska, VS

Goed gevonden dutchgirl! Helaas was LineC je alleen al 25,5 uur voor :slight_smile:

Hiermee heeft LineC het rondje gewonnen !!!

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC 10*********
Cameo 10********
Sjos 10***
rj1102 *******Marineduiker ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo

Aanstaande zondag ga ik op vakantie. Een vrij offline vakantie, heb vast en zeker niet overal wifi en weet ook niet of ik overal wifi wil hebben :O)
LineC heeft al aangeboden het spel van me over te nemen tijdens mijn vakantie, iets wat ik met beide handen aangenomen heb.

Omdat er nu net een rondje afgelopen is en LineC toch een rondje niet mee mocht raden komt het wel goed uit om haar het spelletje nu maar vast in handen te geven.

Heel veel succes allemaal en tot snel!