Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Sorry, Jo, 't is toch alweer een 5-tal rondjes geleden dat ik hier nog eens mee heb gedaan…

Wat is normaal ! 'k Heb puur geluk gehad met je timing. Gisternamiddag en -avond rondjes gedraaid in een bos, het spoor bijster van een ‘geocache’ ! En vandaag ook de hele dag het huis uit. Moet jij precies wachten om een nieuw plaatje te posten tot ik net terug thuis ben :biggrin: !

Die dijken zijn erg karakteristiek. Onlangs een documentaire hierover gezien … Dat helpt !

Een Line valt niet te foppen…
Tja en de timing zal voorlopig ook nog wel even heel onregelmatig blijven, genoeg andere sores aan het hoofd hier.

Score:
LineC 3
Sjos 1

in Honduras : hoofdstad Tegucigalpa, plaza de las Banderas

Standbeeld van Francisco Morazán

Zou je me eens een lijstje kunnen sturen van landen waar je nog nooit geweest bent Line, dat maakt het wel wat makkelijker om “moeilijke” platen uit te kiezen :biggrin:

Grote bewondering voor het gemak waarmee je plekken weet te herkennen, zowel hier als in het Zoekplaatjesspel!

Score:
LineC 4
Sjos 1

Lusaka?

Jeetje, met zulke toppers schrikken we toch iedereen af.
Hartstikke goed VideJo (en eigenlijk had ik verwacht weer eens meer tijd te hebben).

Score:
LineC 4
Sjos 1
VideJo 1

Volgende plaatje geef ik direct een hint bij: niet in Afrika lol2

Doetinchem ?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=172323&page=59&p=1065537&viewfull=1#post1065537
Haha ! Mijn geheugen doet het nog …

En de vorige keer heb ik die toen geraden. Ik had al zo’n gevoel, dat ik dit plaatje eerder had gezien.

Oeps… :krukken:
Shit, had ik dat geweten, dan had ik niet zo moeilijk met één hand een screenshot gemaakt… dan had ik hetzelfde plaatje gewoon hergebruikt…

Needless (niet te verwarren met needles) to say dat het goed is.

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC 10*****
Sjos 10** - Cameo 10**
rj1102 *****Marineduiker ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo

Wellicht een goed idee om hier dan ook maar weer een nieuw plaatje neer te zetten… :drugged:

Vancouver?

eeeh… in de normale manier van communiceren zou ik dus zeggen: “Redelijk goed”.
Maar wel fout dus lol2

(oftewel: Goede continent, verkeerde stad)

Calgary

Fairbanks ?

Cameo heeft het goede land te pakken. Nu de juiste stad nog.

Anchorage?

Nog steeds goede land, verkeerde stad (en ook verkeerde Staat).
Er was een Amerikaans tv-programma, dat ook in Nederland uitgezonden werd, die zich in deze stad afspeelde.

Boston ?

Andere tv-serie (andere stad)

Milwaukee?