Heel knap gevonden Cameo! Applaus.
Direct van Kaapstad naar Vicatoria, voordat ik de hint dat het niet op het vasteland van Afrika was vind ik erg knap!
Score:
Cameo 2
Uitdagers??? Wie??
Heel knap gevonden Cameo! Applaus.
Direct van Kaapstad naar Vicatoria, voordat ik de hint dat het niet op het vasteland van Afrika was vind ik erg knap!
Score:
Cameo 2
Uitdagers??? Wie??
Makkelijker: Venstres, in Oslo
Klopt, even een makkelijkere om je hersens niet te doen overkoken.
Score:
Cameo 3
nu weer een (denk ik) was lastigere:
Amai !
Dan maar weer een wilde gok (eerste stopplaats van een nieuw wereldrondje ;)) :
San Pedro Sula, Honduras ?
Redelijk fout ![]()
Om de kar op gang te krijgen :
Lusaka (Zambia) ? Die vage kop op de affiche doet wat aan politicus Guy Scott denken …
nog steeds in het foute continent
Nuja … gokken vergaat me slecht!
Niet in Afrika, noch Centraal-Amerika. BTW, tel jij, net als op dit forum, Centraal-Amerika tot Zuid-Amerika?
Weinigzeggend plaatje. Misschien een hintje?
Nope, bij de plaatsing van landen in continenten volg ik bij twijfelgevallen de indeling van de Fifa… Mexico e.d. vallen daar onder de CONCACAF, met andere woorden: Noord-Amerika
Goed, de stad in kwestie bevindt zich niet in eén van de Amerika’s, niet in Afrika, niet in Europa, Oceanie of Antarctica.
Ik sluit niet uit dat het een stad is die zich op een eiland bevindt.
Jakarta ?
Ander land
Mooi, mag ik duizenden eilanden doorhalen. Volgen de Filipijnen en Japan.
Nog maar een gok : Manila?
Nope, strijk maar weer wat eilanden door, niet in de Filipijnen (ook niet in Japan trouwens)
Malé, Maldiven ! Eindelijk :).
Lol… Na het winnen van dit rondje kun je je zelf behoorlijk op de borst kloppen, je hebt één van de moeilijkste rondjes ooit gewonnen. Maak wederom een diepe buiging voor je :chin:
Score:
Cameo 4
Even een makkelijke om het af te maken:
Utrecht?
Het lijkt namelijk op de Maliebaan.
Eerder de Maliesingel lijkt mij, Utrêg mijn staodje;)
Utreg is de stad die ik zocht en Malie is ook goed. Of je dan het achtervoegsel "Baan’ of “singel” gebruikt zal mij werkelijk waar om het even zijn.
Het is goed. Geen clean sheet voor Cameo. Die vond deze waarschijnlijk te simpel ![]()
Score:
Cameo 4
VideJo 1
Zuiden van Spanje, gezien die bank links. Sevilla?