Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Dat jij überhaupt nog het gevoel hebt een vraagteken achter een antwoord te moeten zitten verbaast me :slight_smile:

Wie immer ist es wieder ganz richtig!

Score:
LineC 3
Rest… ver te zoeken

Oosterbeek (Gelderland, NL) : Airborne Monument

Gemeente Renkum, dus …

Ik had Oosterbeek ook goed gerekend hoor.

Je gaat heel lekker LineC, ik vermoed dat het autootje van rj ergens vast is blijven steken.

Score, eenzame vermelding van LineC met al 4 punten!

Pyongyang

Zonder vraagteken…

Wow… 5-0… Een score die hier toch niet heel erg vaak voorkomt. Goed gedaan Line, je vakantie heeft je goed gedaan.

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC 10****
Sjos 10**
Cameo **********Marineduiker *** - rj1102 ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo

Nieuwe ronde… Hopelijk is nog niet iedereen afgeschrikt door de vorige ronde, kan ook haast niet, een keer knipperen met je ogen en de ronde was voorbij.

Cameo mag weer meedoen, rj1102 heeft hopelijk zijn autootje weer rijklaar, Marineduiker hoop ik ook weer te zien, misschien ziet VideJo hier opeens iets bekends en doet hij ook weer mee om een extra sterretje achter zijn naam. Dutchgirl zien we hier ook graag, Sjos zal ook alwel bijna weer terug van vakantie zijn en ook iedereen die ik niet genoemd heb: Succes

Ja, Oosterbeek had ik moeten herkennen . . .

ja, maar dan had je net in die ene nanoseconde tussen plaatsing en raden moeten kijken
Kan zomaar zijn dat er deze ronde nog meer moois uit Gelderland volgt.

Vancouver?

Santiago, Chili ?

Ach kijk, beide deelnemers zijn bekend met het feit dat er momenteel een voetbaltoernooi plaatsvindt.
In dit geval ging ik echter niet voor het WK Vrouwenvoetbal (dat heb ik op 7 juni al gecovered en die heb je toen goed geraden rj).
Dit keer ging het om de Copa America, wat Cameo dus goed geraden heeft, op het plaatje het Estadio Nacional Julio Martínez Prádanos, in Santiago de Chili!

Score:
Cameo 1

Lissabon

En dat is goed.

Score:
Cameo 2

Wil iemand even de ANWB informeren dat er iemand met zijn autootje ergens stil staat?

Ha ha, C4th is in een geinige bui vandaag;)

Ik mis je in dit spel… Al bijna anderhalve ronde niets geraden.
By the weg, van waar je autootje het laatst gesignaleerd is, is het nog wel een eindje rijden (vliegen) naar deze plek.

Fort William

Bijna…
(Redelijk fout is wellicht een beter benaming :slight_smile: )

Niet in Europa, niet in Antarctica en niet in Afrika

Queenstown, Nieuw-Zeeland?

Bijna, heel bijna. Goede land, goede eiland, verkeerde stad.