Comayaguela ?
Zeg, bestaat er wel een stad met die naam???
Of : San Pedro Sula ? Niet de hoofdstad, maar wel de grootste stad …
Ja, althans volgens Google wel, maar is vandaag stadsdeel (dubbelstad) van Tegucigalpa.
Oeps, was mijn Street View-autootje zo maar ongezien de grens overgereden. Maar je hebt die blauwe stip dan ook goed verstopt.
Dan maar in San Pedro Sula?
O, verdorie Cameo was ook zo slim om dan maar wat te gokken.
Dan neem ik de derde stad: Choloma
Goed… hoe ga ik me hier uit redden… eeeh… het kan zijn dat ik bij het woord Tegucigalpa even aan een heel ander land dacht :drugged: (ja, 't was lekker terrasjesweer eerder vandaag zullen we maar zeggen… ) (wel leerzaam, ik heb hierboven plaatsnamen voorbij zien komen waar ik nog nooit van gehoord heb…
Ik werd pas echt wakker na de opmerking van rj dat ik de blauwe stip goed verstopt heb… De stad die ik zoek staat boordevol met blauwe straten.
Er wordt spaans gesproken en ze hebben er een snelle muis.
(Trouwens, na grondig zoeken blijkt er ook een Tegucigalpa in het gezochte land te liggen ! (maar dat is denk ik een restaurant…)
Lol ! Gelukkig maar wat gegokt !
Andalé ! Arriba !
Mexico City ? Of ligt dat te veel voor de hand ?
Correctie:
Speedy Gonzales woont in Guadalajara !
Correcto! Deze Speedy komt uit Guadalajara !
Score:
rj1102 4
Cameo 2
VideJo 1
Londen ?
Lapsus : Berlijn !
Viva Barca !
Berlijn
Precies. We zijn het weer roerend met elkaar eens, rj ;). In Berlijn (zoals ik hoger al zei) : Olympisch stadion waar Barça het vanavond haalde van Juventus.
Haha, vermoedde al dat het niet al te moeilijk was. Heb genoten van de wedstrijd… had alles in zich, twee ploegen die beiden wilden aanvallen, beetje drama her en der. Afscheid van twee grootheden… Heerlijk.
Cameo loopt in ![]()
Score:
rj1102 4
Cameo 3
VideJo 1
Edmonton?
En de ronde en de bijbehorende ronde rust, met een drankje in de hand in Tuinesie gaan naar… rj1102!
HALL OF FAME / Google Street View Expert
LineC 10***
Sjos 10*
Cameo *********Marineduiker *** - rj1102 ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo
Goed, we beginnen met weer een nieuw rondje, de 45e al sind ik het spel heb overgenomen… er komt een jubileum aan ![]()
rj1102 is zijn autootje even een grote beurt aan het geven zodat hij het volgende ronje het iedereen weer moeilijk kan maken, maar Sjos is back in the game en vergeet Cameo ook niet. Dan is Marineduiker misschien ook wel weer in de buurt en ook VideJo kan opeens de geest hebben. En als LineC er dan ook nog zin in heeft kan het nog een spannend rondje worden.
Let the game begin:
Broken Hill
En dat vind ik toch best knap.
Score:
Sjos 1
Die “Broken Hill” was relatief gemakkelijk. 2 grote straten met veel “niks” dat vind je niet overal.
Zijn we nu in Utrecht?