Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Tja … op het eerste gezicht een weinigzeggend plaatje. Maar er ontgaat me vast iets …

Dan maar een wilde gok : Gaborone

LineC heeft het goede continent te pakken (dus geen Griekenland), het is echter niet Gaborone.

Mbabane ?

Impressive Line… Mbabane (Swaziland) is correct.
Hiermee heb je de ronde gewonnen.
Ik vermoed dat jouw rondje rust wel weer wat langer zal zijn, las ergens iets over dat jij je papieren vleugels weer uit gaat slaan om te kijken of het gras elders mooier groen is dan in jouw woonplaats :slight_smile:

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC 10***
Sjos **********
Cameo ********Marineduiker ***
rj1102 **- dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo

Oke, tijd voor een nieuw plaatje.

Geen verdienste. De bebouwing wees in de richting van zuidelijk Afrika, maar verder was het een pure gok.

…, las ergens iets over dat jij je papieren vleugels weer uit gaat slaan om te kijken of het gras elders mooier groen is dan in jouw woonplaats :slight_smile:

Klopt. Nog een paar dagen en dan weer op reis !
Het Grote Zoekplaatjestopic - post #6115 kijkt uit naar jullie reacties. Eens de deur uit zal/kan ik hooguit sporadisch (als ik het al niet vergeet, haha) een kijkje op WWZ nemen.
:wereld:

Niemand nog een poging wagen??
Niet in Afrika :slight_smile:
Voor de vasthoudende puzzelaars: Wel in een land waarvan ik nog niet eerder een plaatje geplaatst heb :biggrin:

Lausanne

Bij mijn weten ligt Lausanne in Zwitserland. Uit dat land heb ik Basel op 16 juni 2014 geplaatst en Luzern op 18 november.
Kortom: Ander land waarvan ik nog geen plaatjes gebruikt heb

Vaduz

Liechtenstein is ook al eens geweest.
Europa is wel goed.

Lëtzebuerg

Het land is goed. De stad nog niet.

Esch-sur-Alzette

En rj’s karretje loopt weer.

Score:
rj1102 1

Esch-sur-Alzette

Hoi Cameo,

Het nieuwe plaatje is geen Esch-sur-Alzette, die was al geraden door rj.

Is dat niet Parc Central in Buenos Aires?

Nee, dat is niet Parc Central in Buenos Aires.

Je zit in ieder geval al wel aan de goede kant van de plas.

Kom ik al wat dichterbij met Parque de República in Caracas?