of …
Yup. Geen “Clean sheet” overwinning voor Cameo :biggrin:
Score:
Cameo 3
VideJo 1
of …
Yup. Geen “Clean sheet” overwinning voor Cameo :biggrin:
Score:
Cameo 3
VideJo 1
Baltimore?
Land goed, stad niet.
Nog niemand?
Grote stad in de Verenigde Staten.
Niet in een stad waar het zo goed als het hele jaar mooi weer is.
Het loopt een beetje stroef !
In the streets of … Philadelphia.
Nope, geen song van Bruce Springsteen, wel een rockband uit de States
Stad & rockband : Chicago?
Maar is allicht te voor de hand liggend.
Uit mijn hoofd zijn er drie rockbands naar steden genoemd, maar jij hebt de goede gekozen!
En daarmee hol je hard naar een ronde-overwinning toe.
Score:
Cameo 4
VideJo 1
Bijzonder moeilijk rondje !
@rj1102 : Is dat jouw autootje dat hier buitenrijdt
?
rj1102 nog niet gesignaleerd bij deze foto.
LineC heeft ook nog geen idee?? Ik dacht dat jij me inmiddels wel een beetje doorhad en dus wel zou kunnen raden wat hier ongeveer staat?
Het is niet in Loenen en ook niet in Rhenen.
Mag dit plaatsje wel de naam “stad” hebben?
Maar wel toepasselijk voor vandaag! Respect!
Ik heb het niet specifiek over dit laatste plaat(s)je:nadenken:, maar over dit rondje in 't algemeen.
Je hebt gelijk Sjos, het is een dorp, maar dat doet er niet toe.
(en just in case… hoe verleidelijk ook, het is niet in Holten (waar momenteel trouwens een indrukwekkende herdenking gaande is, live te volgen op zowel de Canadese TV als TV Oost).
Ik was helaas net te laat om een kaartje te bemachtigen om erbij te zijn, maar aangezien ik op zo’n anderhalve kilometer woon worden vlagen van de doedelzakken en muziekkorpsen ook zonder livestream hier gehoord’
Met dank aan jullie onderonsje ![]()
Margraten, militair kerkhof
Helemaal juist!
Hiermee win je de ronde en kun je naast twee minuten ook de rest van het rondje stil zijn ![]()
HALL OF FAME / Google Street View Expert
LineC 10**
Sjos **********
Cameo ********Marineduiker ***
rj1102 **- dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo
Nieuwe ronde… Voordat jullie nu allemaal blij uit de stoel springen dat Cameo er even niet is… Sjos mag weer meedoen, dus die zal ongetwijfeld Cameo voor willen blijven…
Succes allemaal !
Bayeux France
Is het nog niet moeilijk genoeg C4th?
Ga je nu al vlaggen van andere landen in beeld brengen om ons nog meer op het verkeerde been te zetten?
Haha… was eigenlijk wel benieuwd hoeveel en welke Canadese steden er allemaal genoemd zouden worden, maar helaas… ik had even buiten Sjos gerekend.
Bayeux is nogmaals een herdenkingsfoto. Een groep plaatsgenoten is momenteel het bevrijdingsvuur in Bayeuxaan het ophalen. Dit doen ze in drie teams (rood, wit en blauw) met drie lopers en drie fietsers, die om en om 9 kilometer lopen en 72 kilometer fietsen.
Morgen rond 10.00 hopen en denken ze aan te komen in het centrum.
Trots op mijn dorpje en haar inwoners!
Goed, back to business.
Score:
Sjos 1
Milaan