Finaleronde: Beste Reisorganisatie Vrijwilligerswerk
Wereldwijzer Reis Awards 2011
Welke reisorganisatie moet worden uitgeroepen tot Beste Reisorganisatie Vrijwilligerswerk 2011? Van 1 t/m 13 februari kon je jouw nominatie plaatsen, nu kun je t/m 28 februari stemmen op de meest genomineerden per categorie.
Kies 1 van bovenstaande opties om je stem te geven. Eventueel kun je daarna je stem hieronder toelichten. Je mag maximaal 1 Wereldwijzer account bezitten en dus maximaal 1 keer stemmen (per categorie). We controleren op fraude.
Ben vaak met SIW Internationale vrijwilligersprojecten (www.siw.nl) op pad geweest. Goede begeleiding, leuke projecten over de hele wereld en omdat het een stichting is geen commerciƫle inschrijftarieven!
SIW zorgt dat vrijwilligerswerk, echt vrijwilligerswerk is. Je betaalt enkel voor lokale kost en inwoning + voorbereiding en niet voor de salarissen van alle medewerkers. Daarnaast is de kwaliteit hoog, betrokkenheid van de vrijwilligers hoog en zijn er ontzettend veel projecten over de hele wereld waaruit je kunt kiezen! Voor mij is www.SIW.nl in ieder geval de winnaar
Projects Abroad is een internationale organisatie die met haar 5500 vrijwilligers per jaar grote verschillen maakt in 27 ontwikkelingslanden wereldwijd. Ze verzorgen goede lokale begeleiding, accommmodatie & maaltijden, jouw reis/ziektekosten/aansprakelijkheids - verzekering en een waardevol project waar jij het verschil kan maken!
Projects Abroad is voor mij de beste! :cheer:
De medewerkers zowel in Nederland als op de bestemmingen zijn erg vriendelijk en geven goeie informatie en staan altijd voor je klaar.
De begeleiding is super!
Mede danzij hun heb ik een onvergetelijke ervaring gehad in het buitenland .
projects abroad is voor mij het beste! ze hebben de meeste keus uit landen en verschillende projecten. ze regelen alles heel goed voor je! over 2 jaar ga ik!
Ik heb twee verschillende projecten via Activity International geboekt en dat was me super bevallen! De programmacoƶrdinators zijn open en willen je ten alle tijden met alles helpen, waar ter wereld je ook bent. De partners ter plekke zijn ook super behulpzaam en daar kun je altijd op terug vallen! Verder alles perfect geregeld omtrent hulp bij het afsluiten van tickets en verzekering. Maar ook de accommodatie, maaltijden, voorzieningen, excursies, talenscholen, projecten, begeleiding zijn super goed geregeld!
Alleen maar lof voor een organisatie als Activity International! Een dikke aanrader en ik kan niet wachten om weer met Activity International op reis te gaan!
Dat is overduidelijk Projects Abroad! Perfecte begeleiding, zowel tijdens je voorbereidingen in Nederland als in het land zelf! Daarnaast zitten de kosten in 1 pakket, waardoor je geen onvoorziene kosten tijdens je reis zelf meer hebt. En je hebt keuze uit EN veel verschillende projecten EN verschillende bestemmingen, die je dan ook nog eens met elkaar combineren kan!