BUG ?

Mijn Mwende account is niet meer toegankelijk. Kun je dat herstellen ? Ik heb een nieuwe login moeten maken om te kunnen reageren op vragen van mensen. Vind dit bijzonder vervelend.
Dank alvast
Mwende

Hoi Rinique,

Account zou gewoon moeten werken. Ik heb het systeem een password reset e-mail naar je laten sturen, daarna zou het goed moeten gaan?

Sukses,

<Erik>

Hoi

Op mijn mwende@online.be die aan mijn MWENDE gekoppeld zou moeten zijn heb ik geen email ontvangen?
Heb je een ander email adres van mij ?

DEZE (Konjora) heb ik aangemaakt omdat ik DUS niet meer op MWENDE kon.

Prettig weekend !

(er staat ook ‘‘guest’’ bij mwende als je mijn eerdere posts ziet op http://www.werledwijzer.nl/kenia )

Wel, dat is niet het e-mail adres dat aan Mwende gekoppeld was. Ik heb je in privebericht op Konjora het adres gestuurd.

Mocht je daar niet bijkunnen, dan wordt het een hele discussie of ik wel zomaar e-mail adres zou mogen aanpassen aan bestaand account; in principe is er dan risico op identiteitsdiefstal. Dus dan zou ik maar gewoon verder gaan met de Konjora identiteit? Mocht je wel bij die mailbox kunnen dan moet alles na reset weer werken.

<Erik>

@ Konjora
Het is niet toegestaan om verschillende accounts te hebben hier op wereldwijzer,het schept gewoon verwarring !
Ik had je dit al vermeld in een ander onderwerp die je gepost hebt in de helpdesk overige vragen een tijdje geleden.
einde discussie
Groet,
georgessiam Forum Admin.